Vad var det nu jag sa?

Hahahah, jag vet att jag är dålig men jag tänkte att jag skulle göra något fint inlägg, kom på det i helgen... Men som man brukar säga, minnet är bra men kort. Jag tror aldrig att jag berättade det för er, hursomhelst orkar jag inte läsa igenom en massa inlägg jag själv skrivit.
I vilket fall så är Coogas tillstånd gaanska så oförändrat. Han stinker ur munnen också om jag inte nämnt det tidigare, och har fått småsår efter slagsmål med rasthage-grannen. Jag vill släppa ut honom i stora hagen till helgen igen om han fortsätter bli bättre, men mamma vill ha honom kvar i rasthage. Där håller jag faktiskt inte med henne, så länge han är pigg och glad tycker jag att han kan få komma ut igen. Det är väl bra om han får röra på sig så att svullnaderna går ner helt? Visserligen beror det på vad hovslagaren säger om strålrötan, vi får väl se...
 
I nästa inlägg (om det kommer imorgon eller idag återstår att se) tänkte jag släppa en liten "bildbomb" (töntigt uttryck egentligen, men jaa) om Coogas flytt. Jag har sagt det en gång innan, men han stod ju på ett annat stall innan där det gick ringorm. Vi hade planerat flytt och sådär men så kom ringormen alldeles lagom så att vi inte kunde flytta. I vilket fall fick vi flytta honom till en supermysig gård som en annan i stallet hade köpt, där stod han i två veckor innan han fick flyttas till Kåhög där han står nu. Så jag tänkte lägga fram den här historien i bilder så får ni en tydligare bild av allting.
Herrrååå med er :)

Kommentarer
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Fin blogg!

2012-11-29 @ 21:43:08
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se
Postat av: Sophie "autophoto"

Nu har Julkalendern startat och idag är priset något för alla foto älskare! Hoppas du vill delta! :)

Direkt länk:http://autophoto.blogg.se/2012/december/1-december.html#comment

2012-12-01 @ 17:12:41
URL: http://autophoto.blogg.se

Tack så mycket för att du kommenterar :) Jag blir lika glad varje gång och både läser och svarar på allt :D Så kom igen, vad väntar du på? Oavsett vad du tänker på vill jag säkert höra det.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0