Stallet om 1 timme

Ska iväg till stallet om lite knappt en timme, är nyfiken på att se hur Cooga mår. All oro rann liksom av mig igår, jag hoppas att den inte behöver kommer tillbaka. Han är ju pigg och livsglad, vart finns faran? Han verkar inte ha ont heller, så jag är faktiskt lugn nu. Det blir bra, till våren ska vi ut på tävlingsbanorna.
Ikväll ska jag sova över hos min kompis, så det blir väl inte mycket inlägg. Nej nu ska jag ut och fota, det blir liten dagens outfit för första gången faktiskt :)
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket, vad gullig du är :'D
vieacheval.blogg.se

2012-11-23 @ 18:58:30
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Fin blogg!

Svar: Tack så jättemycket :D
vieacheval.blogg.se

2012-11-23 @ 22:04:50
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se

Tack så mycket för att du kommenterar :) Jag blir lika glad varje gång och både läser och svarar på allt :D Så kom igen, vad väntar du på? Oavsett vad du tänker på vill jag säkert höra det.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0