Orolig

Jag är orolig för kvarka på Cooga, vilket jag varit några dagar men inte orkat prata om och fortfarande inte orkar så nu tycker jag att vi skiter i det.
Sitter här och lyssnar på Green Day (Kill the DJ från ett av de nya albumen, Uno tror jag), mår så mycket bättre av det. Detta samtidigt som jag läser andra bloggar och tittar på molnen genom fönstret. De är sådär grålila, och himlen är fortfarande ganska grå. Synd att den snart ska bli svart.
 
Och just det, lite random bara, så har jag aldrig varit så nära att slå en kille som idag. Vi ska göra 4-minuters radio i skolan och idag skulle vi börja spela in. Då satt han vid sin dator och spelade in sig själv när han skrek, och trots att jag hotade honom med att knäa honom fortsatte han. Det var då jag var på väg att slå till honom på framsidan av överarmen ni vet, där det gör sådär extra ont. Om lektionen inte hade varit slut då hade jag gjort det.
Jaja, nu orkar jag faktiskt inte mer. Vi ses.

Kommentarer

Tack så mycket för att du kommenterar :) Jag blir lika glad varje gång och både läser och svarar på allt :D Så kom igen, vad väntar du på? Oavsett vad du tänker på vill jag säkert höra det.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0