Ny bakgrund

Jag pillade ihop en ny bakgrund, det börjar väl bli dags för en ny header också då jag tröttnar på bloggdesigner efter ungefär en vecka haha. Dessutom älskar jag att göra nytt, så why not !? Det blev ingen större skillnad, men så snart en ny header är ordnad kommer ni att se hur mycket snyggare den här är :) Ska bara stärka kontrasterna lite tills dess. Har ni några idéer till den nya headern? Svartvit eller färg? Hur många bilder? Ska den likna den jag har nu? 
 
Och nu; IDAG SKA JAG RIDA COOGA IGEN :D Vi ska bara skritta och trava lite smått fram och tillbaka längs en väg, men ändå! Har längtat efter att sätta på mig ridbyxorna igen, haha. Ska nog låta bli att jobba honom idag, möjligtvis lite försiktigt men inte för mycket. Vi ska iväg vid 4-tiden, ska försöka få lite bilder :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Allt bra? :)

Svar: Jadå, tack för att du frågar :)
vieacheval.blogg.se

2012-11-25 @ 14:12:07
URL: http://emmaalexandra.blo.gg/

Tack så mycket för att du kommenterar :) Jag blir lika glad varje gång och både läser och svarar på allt :D Så kom igen, vad väntar du på? Oavsett vad du tänker på vill jag säkert höra det.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0