Normalt inlägg

Jag känner för att vara normal nu. Cooga är oförändrad, så jag passar på att skriva ett normalt inlägg för en gångs skull.
  Vi kan ju börja med att jag just har varit ute och fotat, lite eegoo och lite annat också. Längtar efter helgen, då släpar jag med mig kameran till stallet. Cooga blir väl knappast speciellt vacker på bilderna om han ser ut som han gör nu, men det får vara så. För mig är han underbar ändå.
  Överväger "Dagens outfit" men vi får se hur det blir med det. Så länge jobbar jag på en till gratis bloggbakgrund och kollar in enormt snygga tröjor på nätet. Och självklart schabrak på Hööks, det är fri frakt hem nu så vi får väl se om jag köper på mig något. Och så undrar jag om det skulle vara intressant om jag visade lite av Coogas utrustning, eftersom jag inte kan visa när jag rider så kanske jag kan visa vad jag har på honom när jag rider hahah.

Kommentarer

Tack så mycket för att du kommenterar :) Jag blir lika glad varje gång och både läser och svarar på allt :D Så kom igen, vad väntar du på? Oavsett vad du tänker på vill jag säkert höra det.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0