Låg temp?

Idag när vi tog tempen på Cooga hade han 37,1, tidigare har han oftast legat på runt 37,5 - 37,4. Jag vet inte riktigt vilken som är hans normaltemperatur, men i snitt brukar hästar ha 37,5 - 38,2. Är det något att oroa sig för, när det är 0,4 grader mellan den högsta och minsta tempen hästen haft under en vecka? Att han dessutom är sjuk gör ju knappast saken bättre... Vi får helt enkelt hoppas att det inte är något att oroa sig över.

Jag hade jättekul igår förresten, vi spelade monopol hela kvällen och morgonen. Jag förlorade ena gången men vi hann aldrig klart andra. Sedan somnade vi vid halv 1 eller vad det var och jag vaknade 9:30. Min kompis råkade dock sova en och en halv timme till, ehehe. Nu har jag nog inge mer o berätta, så hej med er :)
 
 

Kommentarer

Tack så mycket för att du kommenterar :) Jag blir lika glad varje gång och både läser och svarar på allt :D Så kom igen, vad väntar du på? Oavsett vad du tänker på vill jag säkert höra det.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0