Im in love!

Jag måste bara visa den här otroligt snygga HV Polo västen från Hööks !! Den kostar 900 men det är det värt, en självklar julklapp för mig. Jag har provat den och den sitter perfekt, finns i rött och brunt också men det är så svårt att matcha så den här gången kör jag på svart. Och så ska jag köpa mig ett par ljusbruna ridbyxor från Jhon Whitaker, det kommer passa sjukt bra! Plus ridstövlar, sen har jag den ultimata outfiten :') Den är så underbar, jag tror att den talade till mig på Hööks för jag var bara tvungen att prova den!
 
 

Kommentarer

Tack så mycket för att du kommenterar :) Jag blir lika glad varje gång och både läser och svarar på allt :D Så kom igen, vad väntar du på? Oavsett vad du tänker på vill jag säkert höra det.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0