Home again :)

Nu är jag hemma igen, och faktiskt så är jag glad. Cooga mår inte sämre, men inte så mycket bättre heller. Dock är han mycket piggare nu och går som vanligt, så det känns skönt.
Vi travade och skrittade på vägen (ledde honom såklart) och han blev inte anfådd, hostade inget och gick helt som vanligt med spetsade öron. Det enda som är oroväckande är att huvudet är tjockare än vanligt, men det går också ner när han rör på sig. Så jag hoppas att det inte är något allvarligt, veterinären verkade lugn så vi väntar med att ta dit någon tills efter helgen såvida han inte blir sämre.
 
Idag blev det mest en drös halvdåliga inlägg, förlåt mig :/ Jag ska bättra mig och planera upp bättre i framtiden. För tillfället håller jag också på med en inspirationsbild, också den från Hööks, där jag plockar ut saker till hästen. Tror att jag visar den till helgen. Men jag ska också fixa bilder till de flesta inläggen, fint redigerade som passar temat. Och så kanske jag ska fixa fram en ny bakgrund, överväger faktiskt gröngult... Vi får se helt enkelt ^^
 
 

Kommentarer

Tack så mycket för att du kommenterar :) Jag blir lika glad varje gång och både läser och svarar på allt :D Så kom igen, vad väntar du på? Oavsett vad du tänker på vill jag säkert höra det.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0