Green Day is life

Sitter här med Green Days album Dos och njuter :) Cooga har fått små små skorpor som liknar mugg, men i övrigt är han på en aning bättringsvägen och verkar inte ha lika ont längre. Så jag är väldigt glad för tillfället, till helgen ska vi försöka börja sätta igång honom igen. Strålröta är ganska uppenbart att han har, vad vi ska göra åt det är en annan sak, bara han blir av med vad-det-nu-är han har nu. Vi ringde veterinären idag igen, men han tyckte att det verkade lite onödigt att komma nu när det är lite bättre så vi hoppar nog det. Däremot tänkte jag se mig omkring i hagen om han har ätit något där som kan ha varit giftigt, jag vill gärna veta vad det är så att det inte kommer tillbaka.
Nu ska jag förbereda ett collage med grymt snygga grejer från hööks, vi ses hörni :)
 
Cooga i somras. Tappar era hästar också muskler på sommaren hahaha?

Kommentarer

Tack så mycket för att du kommenterar :) Jag blir lika glad varje gång och både läser och svarar på allt :D Så kom igen, vad väntar du på? Oavsett vad du tänker på vill jag säkert höra det.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0