Gratis vinterbakgrund

Jag försökte få den att passa de flesta bloggar, ganska nöjd blev jag faktiskt. På framtida bakgrunder ska jag försöka få med lite hästigt också, så att det passar bloggens tema lite bättre, men nu får det bli en vanlig vintrig. Imorgon (eller idag, eller i övermorgon) kommer jag också att släppa en bildbomb med massor av mina bilder, på Cooga förstås.
 
Följande regler gäller:
• Om ni vill använda den till något annat än bloggar, kontakta mig först och vänta på svar.
• Kommentera att ni lånat den.
• Länka gärna till min blogg, eller skriv adressen någonstans. Det spelar ingen roll om ni lägger till det i något hörn eller klämmer in det längst ner i ett inlägg, jag blir jättetacksam bara ni gör det.
• Ändra inget utan att kontakta mig först.
 
 
 

Kommentarer

Tack så mycket för att du kommenterar :) Jag blir lika glad varje gång och både läser och svarar på allt :D Så kom igen, vad väntar du på? Oavsett vad du tänker på vill jag säkert höra det.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0