Goeftermiddag

Goeftermiddag vänner :) Jag har varit jättetrött, så jag har verkligen inte orkat blogga förrän nu. Har dessutom fortfarande läxor kvar... Det är så himla mycket just nu, jag orkar inte ta eget ansvar, orkar inte redovisa engelska inför klassen. Jag hatar att redovisa, och att man ska stå och läsa upp en engelskauppgift helt själv är ett rent helvete. Jag är inte ens bra på engelska.
 
I vilket fall, jag har just kollat på William Spetz videobloggar och så The Simpsons, så känner man sig så himla mycket bättre. Så mycket bättre, när vi är tillsammans... Nej förlåt, jag är trött right? Eller jag hoppas det, jag sjunger ju låtar från världens b-program så vi utgår från det.
 
Förlååååt för ett helskumt inlägg, jag kände bara för att vara lite ungdomlig av mig. Kraam !!

Kommentarer
Postat av: Josephine Einarsson

Härlig blogg!! :)

Svar: Åh, tack så jättemycket :D
vieacheval.blogg.se

2012-11-26 @ 19:47:52
URL: http://photomemorys.blogg.se/

Tack så mycket för att du kommenterar :) Jag blir lika glad varje gång och både läser och svarar på allt :D Så kom igen, vad väntar du på? Oavsett vad du tänker på vill jag säkert höra det.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0