Fredagens

Här min outfit från i fredags :) Kände mig otroligt kreativ med mina mörkblå jeans och gula  armband till det haha. Har förberett fler att visa er till veckan.
Och så har jag en sak att berätta; Bloggen är inte enbart en hästblogg längre, men nästan. Jag kommer att skriva om lite annat också när det inte finns så mycket att berätta om stallet. Nu i början får det bli så. Sedan, om bloggen någonsin växer, kan jag övergå till bara hästar.
Här kommer i alla fall min outfit från i fredags :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Snygg outfit :)

Svar: Åh, tack vad söt du är! :D
vieacheval.blogg.se

2012-11-25 @ 21:47:52
URL: http://mikxki.blogg.se

Tack så mycket för att du kommenterar :) Jag blir lika glad varje gång och både läser och svarar på allt :D Så kom igen, vad väntar du på? Oavsett vad du tänker på vill jag säkert höra det.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0